今朝番學見到ar Ieng...
突然間覺得超掛著佢...;
>v<就這樣...又一日lu;
呢排幾份報告一齊黎...
今年好hea...下年可以進入狀態嗎?
初三...該翻身了;
思緒錯亂...到底那次是我get錯嗎?
唉v_v...矛盾的我...
時針還在走...
甦醒:2011-05-24 08:56 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]