今朝希望盃;ok啦...
然後響學校食飯...直落;
我們的歌唱比賽~
好high...xD...姐佢地拎佐冠軍;
實至名歸!
日日睇著你地咁比心機練;
真係好正;下年我又玩xP
xD尋晚響度玩D白癡野;
傻仔ar哥上佐釣...
我諗佢而家都唔知有乜問題出現佐xD
甦醒:2011-03-13 10:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ]