過去_未來
說好了
要當個
了不起的人
Date`03•07~晴天 
` 雜亂無章的一天;

第三段喇...今日ge調組...好不爽;

又話全男做組長?呃人ge...

仲諗著終於唔洗同佢一組喇...

真係好想講一句:miss太睇得起我喇;T^T

點解我突然好掛著同hs一組;

上年超好lor...自己簡...group two...T^T

上年段段都爽到爆;全班都好爽的說-^-

周會響度吉波xD好玩;

然後今日中文堂杜sir又黎消滅我地ge童真;

教我地去睇現實.v.

其一.求學不是求分數係錯ge;應該咁講:

求學不單是求分數...

其二.付出同收獲唔係成正比ge,

有付出唔一定有收獲,冇付出就一定冇;

其三.最重要ge一點:

番學就係為佐唔洗番學,

番工就係為佐唔洗番工;

咁我得佐一個好偉大ge結論;

生存就係為佐唔洗生存?

放學做值日...被膠堯搞到好炆lor;

成日打打打...同你好熟ar而家?打人好好玩ar?

整完人又話我屈你...好假lor你;

仲要唔係第一次;玩唔起就唔好同人玩;

...冷靜...唔好發脾氣;

跟著見到膠組長xD心情爽曬...kaka

放學程序...睇緊初三D人D網頁;

*v*霖哥個好令;so good;

做佐條羅馬數字已經6點3-v-走人;

木木係呃人精-3-

今年noc我要參加*v*...不過我覺得衰硬-v-

 
That's all.Thank you;

甦醒:2011-03-07 08:50 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ]



lhyuki
暱稱: `Sok`雪;
最新文章
2022-03-19
2021-08-19
2020-06-17
2020-03-18
2019-09-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言