過去_未來
說好了
要當個
了不起的人
Date`03•07~晴天
第三段喇...今日ge調組...好不爽;
又話全男做組長?呃人ge...
仲諗著終於唔洗同佢一組喇...
真係好想講一句:miss太睇得起我喇;T^T
點解我突然好掛著同hs一組;
上年超好lor...自己簡...group two...T^T
上年段段都爽到爆;全班都好爽的說-^-
周會響度吉波xD好玩;
然後今日中文堂杜sir又黎消滅我地ge童真;
教我地去睇現實.v.
其一.求學不是求分數係錯ge;應該咁講:
求學不單是求分數...
其二.付出同收獲唔係成正比ge,
有付出唔一定有收獲,冇付出就一定冇;
其三.最重要ge一點:
番學就係為佐唔洗番學,
番工就係為佐唔洗番工;
咁我得佐一個好偉大ge結論;
生存就係為佐唔洗生存?
放學做值日...被膠堯搞到好炆lor;
成日打打打...同你好熟ar而家?打人好好玩ar?
整完人又話我屈你...好假lor你;
仲要唔係第一次;玩唔起就唔好同人玩;
...冷靜...唔好發脾氣;
跟著見到膠組長xD心情爽曬...kaka
放學程序...睇緊初三D人D網頁;
*v*霖哥個好令;so good;
做佐條羅馬數字已經6點3-v-走人;
木木係呃人精-3-
今年noc我要參加*v*...不過我覺得衰硬-v-
« | 606 | 607 | 608 | 609 | 610 | 611 | 612 | 613 | 614 | 615 | ... | 745 | »
|
|