過去_未來
說好了
要當個
了不起的人
Date`02•18~晴天 
2011-02-18

昨日的心理課程.v.

逼使我作了最討厭做的事情-^-

自我介紹...汗- -'

哈;細粒龜...臨時諗的-v-羽這個名字真好-0-

今日-v-又是瘋掉了;

兩堂數都冇做數-v-睇twilight...xD

體檢...老婆大人彈佐一句:yuki面紅>v<

Omg;人家一世英名就毀你手中了;

其實是空氣中存在某些令氣溫升高的東西呢;

我看全部人都面紅曬;怎麼就說我-v-

-A-又矮佐...真討厭個量高器...38kg...重佐...不錯;

好似測唔到edwin幾高lor...哈;

我要165...T^T...在您面前總顯得過於矮小;

跟著放學開始就好high...哈;

chu同lam又黎佐.v.

瑜瑜學會講傻仔-v-唔知關邊個事呢;

晚上又做數...唉...計黎計去都計錯lor;

好掛著L哥...掛著玉葉;-^-

我在想偶像...你做數哥陣會唔會分心ge呢;

話說我一日到黑都難以集中呢.v.

 
That's all.Thank you;

甦醒:2011-02-18 09:49 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ]



lhyuki
暱稱: `Sok`雪;
最新文章
2022-03-19
2021-08-19
2020-06-17
2020-03-18
2019-09-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言