Wong San Chu生日big big big big big快樂xD
祝你越大越令囡喇`聽聽話話喇`開開心心喇`
繼續講多D爛gag`繼續帶給我地歡樂`
唔..雖然你好多個lover喇`但係搵一個信得過ge`
嫁佐佢喇`xD...(極似阿ma同個囡講嘢...)
好喇`講笑講完;總之由今日開始你就要開開心心咁過;
雖然你一直都開開心心;but...我要你一直都咁開心;聽明冇?
原來朋友仔感情再天真,亦是我永遠也會愛惜的人;
沒有管他們是非,敢與我嬉戲,叫我發現誰是我的真知己;
真的,我怕你有天連知己都不要;
朋友一生一起走,那些日子願長久;
不要走,大鐘即使敲響你別放開手;
圈圈圓圓圈圈,天天年年天天的我,深深看你的臉;
即使要承受路上氣流;讓我們一起走;
嘻...肉麻完了`這陣轉歌轉得很快;聽聽...江南;^^

笨小hin生日都大快樂喇=]
祝你快D好番繼續你ge運動之路喇;

尋日;同san chu慶生;唱k...然後食蛋糕.xD
我同kammy弄的...xD雖是說有一個叫yuki的人一直在偷吃xD
但是味道真的不錯喇`然後又好久沒見豬仔包;
佢地唱義海豪情唱得high爆...然後有條叫kammy的金魚說...
'yuki你未聽過ar?咁x嫁...'呆呆呆-3-...
原來豬仔包跟我一樣x...佢都冇聽過的說;xD
玩的瘋掉;也是攰攰攰`今朝又早起;
番鄉下...肥鵬又肥佐-v-又換佐新手機...咩事...
三個月都未有-v-又換?有錢到你-3-
今日一整天下來;手機電幾乎用完;
(證明SE的電真的很不耐用...仲有好易死機lor...淚奔T^T)