過去_未來
說好了
要當個
了不起的人
Date`11•28~晴天 
2010-11-28

Wong San Chubig big big big bigxD

祝你越大越令囡喇`聽聽話話喇`開開心心喇`

繼續講多D爛gag`繼續帶給我地歡樂`

唔..雖然你好多個lover喇`但係搵一個信得過ge`

嫁佐佢喇`xD...(極似阿ma同個囡講嘢...)

好喇`講笑講完;總之由今日開始你就要開開心心咁過;

雖然你一直都開開心心;but...我要你一直都咁開心;聽明冇?

原來朋友仔感情再天真,亦是我永遠也會愛惜的人;

沒有管他們是非,敢與我嬉戲,叫我發現誰是我的真知己;

真的,我怕你有天連知己都不要;

朋友一生一起走,那些日子願長久;

不要走,大鐘即使敲響你別放開手;

圈圈圓圓圈圈,天天年年天天的我,深深看你的臉;

即使要承受路上氣流;讓我們一起走;

嘻...肉麻完了`這陣轉歌轉得很快;聽聽...江南;^^

笨小hin生日都大快樂喇=]

祝你快D好番繼續你ge運動之路喇;

尋日;同san chu慶生;唱k...然後食蛋糕.xD

我同kammy弄的...xD雖是說有一個叫yuki的人一直在偷吃xD

但是味道真的不錯喇`然後又好久沒見豬仔包;

佢地唱義海豪情唱得high爆...然後有條叫kammy的金魚說...

'yuki你未聽過ar?咁x嫁...'呆呆呆-3-...

原來豬仔包跟我一樣x...佢都冇聽過的說;xD

玩的瘋掉;也是攰攰攰`今朝又早起;

番鄉下...肥鵬又肥佐-v-又換佐新手機...咩事...

三個月都未有-v-又換?有錢到你-3-

今日一整天下來;手機電幾乎用完;

(證明SE的電真的很不耐用...仲有好易死機lor...淚奔T^T)

 
That's all.Thank you;

甦醒:2010-11-28 08:47 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ]



lhyuki
暱稱: `Sok`雪;
最新文章
2022-03-19
2021-08-19
2020-06-17
2020-03-18
2019-09-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言