我仲記得果日...你話我廢∼個陣時我真係覺我自己好廢∼
但係唔知點解∼心裡面好想勁果你∼我不斷咁努力變強∼d人仲話我好博∼係因為∼我好想win波.∼∼
慢慢我開始知道我進咁步∼但只係好少∼而我就係想要超越你∼但我都知道∼你唔會係原步等我∼∼
我唔知幾時∼我冇啦啦驚左你∼驚見到你∼好想避你∼而你又係咪嬲我∼(因某件事)
係咪要達到你既水平∼你仙會同我講野??