今日唔洗番學所以留係屋企打機~
之後夜晚出左去打波~打左一陣諗住去買野飲啦~想走個陣時~竟然冇啦啦落雨..=口=""
估唔到~之後我同張富,樂,mk去酒樓個門口坐~之後就係度玩接龍~最後我第一個.......輸左...=.=(唔通我太果遲鈍!?)
之後諗住走啦~跟住佢地又跟埋黎~狂係度爆~攪到我俾個管理員話~勁唔happy~="=
番到黎~沖完涼~打左黎篇日記~
p.s生飛滋真係好痛...=︿=