今日成日係屋企打機
之後8點幾叫左強去打波~跟住係m記等佢地~
到左三育~跟左一隊~d人超勁~我地俾人快速ko..=口="
好差呀我打得..= =""~係三育整係打左兩場...=0=""
第二場係2a對2e~原本我地win硬咁~黃卓奇傳得太差啦~
但係都冇win冇輸~算啦~打到12點幾~番到屋企都1 點幾lu~=.="
之後沖涼~訓攪....收工......