今日小息勁慘呀~俾人潑水~成身濕哂...= =""
之後放學...有少少唔舒服~所以一 早就番左屋企~
之後就玩電腦啦~之後就同黃嘉欣玩鬥串啦~勁白痴~不果好好笑~
之後去左游水啦~又俾人sm..=口="好想打佢地~="=
跟住我地玩捉依因~玩玩下d救生員係度話我地~之後就走啦我地~
跟住我地去左豆漿大王果度食野~好飽~~~~
之後又一邊行~一邊吹水~好kai呀安得尊..=.="
之後就番到屋企~886