換左日記呀..............~~~~~~
新日記呀....

網址係http://www.uhhooh.com/big5/lichiu14/diary.html
lichiu14
暱稱: 蕉Bb仔*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心亂如麻
唔諗啦....
咳....
射波....
呀....
文章分類
全部 (62)
試下 (1)
未分類 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 45
今日人氣: 0
累積人氣: 2292
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 20 日  星期二   晴天


唉.... 無奈 分類: 未分類

今日真係好無奈...冇啦啦俾人話...=.="

我知係我累輸波~我知我係廢.......你話我黎d我都冇乜野~

但係為左冇傳波俾你~你就發我脾氣~我真係好唔開心囉...=口=

如果次次都傳波俾你~d人都睇到啦~好難傳到俾你家ma~我又唔係唔想傳俾你~~

唔知點解好似好驚同你一隊~我唔係唔鍾意同你打波~其實係我驚累你輸波~同你一隊家話~

走籃炒左我又驚你會唔開心~但我同其他人打~我覺得好自由~好enjoy~如果輸左~會明白自己輸係邊到~

同你一隊~輸左既話~我明白自己輸係自己身上~

最後我就係想講~~打波係全部人打家~唔係一人球隊~就算你點勁都好~都冇可能一個打哂咁多個~

This is teamwork!

希望你會明白啦~其實我既意思唔係話你~我想係度發洩出黎~如果你覺得我講得唔岩~你可以話番俾我聽~

打左自己想講既野~心情輕鬆哂~~






訪客留言 (返回 lichiu14 的日誌)


mk2006 於 2006-06-23 12:13 AM 發表:

唉..今日原本想係icq同佢講我既心意家啦~點知淆底......~~=.="

希望可以再搵機會同佢講啦~等我呀!!!!

 
KAKA....咩心意呀@@?同邊個講!!!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呀花
Posted at 2006-06-24 01:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]