|
2007 年 12 月 17 日 星期一  |
|
Week 15
|
今日返學的路真是十分十分的靜...
靜到會想想..我今天是不是要返學?!
但其實我是要返學的=]
派返晒D野比我地..
其實自己知自己事..好好想一下如何答份卷好一點*
星期三..我唔會唔返的..比了學費的..點可以唔出現?!
最後一個Monday了..Karen說一起食Lunch*
打比Rachel..其實佢地是識的..
只是佢地上堂的時候沒有溝通!!!
就由我來當她們的中間人...識多個朋友仔啦..
Rachel成日也說只是識到男同學...
這也由我來介紹好多的女同學比佢識啦!!!
已經連續第四個星期食M記了=_="
我何時有這麼強的恆心......?!
不過算了..都是最後一星期啦!!!
之後係吉吉島行了一陣..買了東西=)
樂富..是一個充滿回憶的地方..好幾年沒有來過了!
小時候真的可以很快樂..為何現在就不可以?!
問題總是時不時的發生和出現?!
一步一回憶..
想起了不在世上的公公婆婆..還有表哥們..
現在的表哥只會笑我的><"
兩點..回家去了!
整下這樣..整下那樣..就六點了=_="
時間過得可真是快...
晚上就做Stat..我可不可不跟STAT當朋友.........?!
好不喜歡這一科啊>_<"
星期四真是好想出來..
見回一些由心也快樂的同學+朋友..
內心也會歡愉一點..!
姍*
Exam完之後..先同你行街啊..
等多一陣子的時間啊.........!!!
開始..覺得Rachel小姐是一個十分長氣+煩的同學..
點解佢可以係電話一口氣不停的說說說?!
之後還要我根本不明她說甚麼...........
其實有些話題我一次又一次的叫她不要說..
為何她總是要說下去?!
決定靜悄悄的不理她..她會看到我難過的臉嗎!?
每次..見完Rachel..內心總是刺刺的痛..
為何她的話題...
永遠也可以令我想起人生最不快樂的事...?
|
刊登時間︰2007-12-18 12:01 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
| «‹ December 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|