|
2007 年 12 月 29 日 星期六  |
|
= )
|
今日行程其實好悶..
但只要見到表表同啊姨就會好開心的了!
不知何時候的事..啊姨同表姐總是想我變得更加女孩子..
想我學學化妝..學學護膚...但我是一個好懶的女仔..不會去學*
因此..表表就於一個月之前幫我BOOK左修眉..
今日啊姨同表表就帶我去了∼∼係又一城的..
但其實...都沒有甚麼分別的..HEHE*
整完之後就去左食野了..一間意大利餐廳..
十二件的PIZZA..食到我地傻左*還要之前吃了點點的意粉..
所以就Call了媽媽來..幫手吃吃了!
但其實個PIZZA真是好好味的*但真是太多了..
失了聲的啊姨..喜歡用暴力來對待我同表表的><"
係間意大利餐廳坐了接迎兩個多小時..坐到呆左*
不過..都聽到好多東西出來..HAHA....
之後再行街街∼∼行完之後都六點幾了!
啊姨回家..表表去荔枝角..
我就同媽媽去葵芳買晚餐..就回家了*
明天..最後一個"大窩口隊"的主日..
耍珍惜嗎.?!還是..以後的日子也沒有分別?!
今日一起身..就感到隻眼好腫了../.\
有時候..有些東西..只用自己的心來看別人..
就只會有怪責..
真的要把我弄哭了..才會看到事情的正面嗎..?!
但..這個一哭..真的要睡回十二小時才可以打回正常的..
|
刊登時間︰2007-12-30 02:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
傻 於 2007-12-30 04:20 PM 發表:
不知你發生什麼事 什麼事都好 但CRY 的樣,,,,,,,,,真是會好醜 破壞了一呆花的形象 
|
網主回覆
沒事丫..不用擔心我呢..=) Posted at 2007-12-31 09:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ December 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|