今日同meipo出左去食野呀.......................樓下好凍呀同好大雨雨...我好開心呀因為好落好大雨呀~...我like就係落雨天~我到落雨..我一定會落去走下...哈我同meipo去食野~有一個男仔係出面~超好笑呀
佢無啦啦仆左一下....我地食完送meipo去踏車車
我就番左屋企啦