我今約左個朋友係大學火車站坐車車~等車車個時我個朋友問我有冇鬼故~我就講有呀....我地係到係咁講...番到學校超好笑我同我對面個男仔講野...我上數學時佢有一本野~我就囉左黎睇佢講左d野好好笑....我地亞sir比左幾條數我地~我同佢最尾我同佢係咁做呀....哈哈~我唔識問佢~佢講我超煩呀..哈哈~我冇嬲佢~唔知點解佢講我煩重要望主我..我覺得超好笑呀~唔知點解我冇嬲呀~
哈哈...