今日朝早心情好差
上cookery要講剪報
好想喊呢 但一諗到我唔會咁做
就等自己唔開心算了
我唔明次次唔開心都係愛麗絲係我身邊出現的: )
好反少少了 起碼心唔酸了
佢真係一個好合時既人 : )
今日lunch time high左囧
agnes好似唔係好開心
不過由於佢太好笑我地全部人都係瘋了- -
上帝早已預備!!!!~~~~
唱'全因為你'同'全新的你' 囧到底我地搞咩....
我對住愛麗絲唱 我唱左一句'親愛朋友~' 就要抱落去時
佢怕左我囉 彈起左- -
班長笑左 話我唱嗰個係朋友耶xd
最後仲有d好白痴既野呢...
成班白痴仔xd
等待最遲 但最想要既生日禮物 : )
係我最中意既人送既~XD
不過到底佢聽日會唔會俾到我- -
首先我想講既係 我係冇男朋友的喔!xd
所以我話你既小男朋友可愛係無罪的!
仲有d貼紙相好靚仔耶影得佢xdxd
好可愛呼呼xdxd
何必咁介意呢?: )
我係冇男朋友耶嘻嘻
你捉唔到我呵xd
祝janejane生日快樂嘻嘻~ 好似遲左少少不過唔緊要啦xd
我祝你日日快樂,,越大越令女喔~日日都有男仔錫!!! : )
聽日又係manwai又係kiki生日
跟住仲有周曉琳同alika呢~
五月生日既人真係好多耶xd
今日買禮物俾各位xd
五月生日既人我都有買: )
哈哈開心呢~xd
同ker同janejane(嘻xd)去mk行
本身目的係買禮物 結果變左唱k =.=
好 跟住見到靚仔xd
有靚仔話我可愛嘻嘻~
janejane呷醋wo xd
唱唱下俾阿媽話= =
結果都係遲反: )
都冇咩事發生啦
不過你地最後都係冇同我影相耶 : (
失望ing =3=
下次一定要!
有人欠我$20 : )
我記住 : )
我到底做咩了
真的 睇到同聽到都好唔舒服
我唔係d咁既人喔
我不會不分是非的
重視係正常的不是嗎?
我真的不知道是因為誰了
不過我知道 是有分別的
如果把那分別對調 我又會不會比較好過?
站在我旁邊的都是人 但點解感覺分別可以咁大的
話就話不在乎 不過最在乎的還不是這樣
多謝你喔 愛麗絲
係我誤會左你 對唔住
多謝你我會好期待同好中意的 : )
愛死你啦哈!