MK。。。㊣
今日同I癲,cc去MK∼^^
去到個陣早,
so去影貼貼先,
第1次影得又大又樣衰>w<,
so去第2部機再影,
好令ar今次......^0^
之後就去旺中,
我去到買左外套,衫3,髮夾,bell,襪∼
買完之後,
冇$$$$$$$$$.....=3=
之後,
去番新世紀廣場hehe haha∼-v-
之後行到咁上下,
番屋企lu∼^^
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 130 | »