♥♥♥蘋果日誌:2008 年 5 月 11 日  星期日  晴天



2008-05-11 愉快 分類: 未分類

[[學打字]]

我今日同丫怡

去左丫欣屋企訓覺,,

訓左六個鐘,,

跟住去左

我屋企食野,,,

我食布甸,,,

丫怡就系度玩電腦.'"___'".

丫欣就好無奈咁望住佢玩電腦"'.."'
[[呢一篇系我最比心機打既日記..因為呢個系我用速成打既字:'.....[[我好多謝丫欣同埋丫怡系隔離教我'']]

 

發表時間:2008-05-11 07:33 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
如果我不是现在的我。][]你会不会回来回到我身旁"".'[

♥♥♥蘋果日誌:2008 年 5 月 9 日  星期五  陰天



2008-05-09 不安 分類: 未分類

狗狗]]''

里排超仲意狗仔

之前一见到狗就..'

嚇到腳軟

但係依家见到就好想摸佢

餓依家先知狗仔原來係咄得意

===========================================

之前好驚去丫欣屋企

因為驚佢屋企隻狗

但係己家–D都吾驚

餓叫佢過来

佢即刻過来

感覺超正!!

仲有呀

佢跑个陣時

屎忽扭下扭下

超得意

[[bb]]'___''

bb同丫欣

安妮同bb

餓同bb

 

發表時間:2008-05-09 07:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
如果我不是现在的我。][]你会不会回来回到我身旁"".'[

♥♥♥蘋果日誌:2008 年 5 月 8 日  星期四  酷熱



2008-05-08 愉快 分類: 未分類

                          牙欣同mimi

   欣屋企隻狗                                   

她們超可愛+._"

發表時間:2008-05-08 08:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
如果我不是现在的我。][]你会不会回来回到我身旁"".'[

♥♥♥蘋果日誌:2008 年 5 月 5 日  星期一  晴天



2008-05-05 分類: 未分類

昨天,,同媽咪去旺角吃韓國燒烤

超飽...超好味

仲買咗套假指甲

發表時間:2008-05-05 09:17 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
如果我不是现在的我。][]你会不会回来回到我身旁"".'[

♥♥♥蘋果日誌:2008 年 5 月 2 日  星期五  晴天



去網吧 不安 分類: 未分類

里排經常去網吧

有一次,,去網吧玩到6:00

返Y珊屋企換校服

發现冇帶鞋

所认着左對跑鞋

跟住就被人捉

''裙短''着錯鞋''袋大細''

停課一日

 

 

 

 

 

發表時間:2008-05-02 07:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
如果我不是现在的我。][]你会不会回来回到我身旁"".'[

♥♥♥蘋果日誌:2008 年 4 月 22 日  星期二  晴天



呆滯 分類: 未分類

 今日..

腳腫到成隻豬蹄敢

行路拐吓拐吓敢

仲要北人捉左去鬧

里排成日''整親]]''

 

 

發表時間:2008-04-22 07:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
如果我不是现在的我。][]你会不会回来回到我身旁"".'[

♥♥♥蘋果日誌:2008 年 4 月 21 日  星期一  晴天



...... 呆滯 分類: 未分類

超無奈!!

今日同欣欣,嗯嗯去行街

行到好悶就去嗯嗯屋企

過了一陣,欣欣約了丫婷

所以就じ得返我同嗯嗯

又過了一陣,我返歸←

返歸途中,撞到欣欣同Y婷

佢地叫我去公園

原來佢地約了叮叮

發表時間:2008-04-21 08:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
如果我不是现在的我。][]你会不会回来回到我身旁"".'[

♥♥♥蘋果日誌:2008 年 4 月 19 日  星期六  晴天



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2008-04-19 08:31 PM
如果我不是现在的我。][]你会不会回来回到我身旁"".'[

♥♥♥蘋果日誌:2008 年 4 月 15 日  星期二  晴天



好憎''某人'' 呆滯 分類: 未分類

屌!!好燃七憎佢ar

同佢又吾熟

講我...''

發表時間:2008-04-15 09:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
如果我不是现在的我。][]你会不会回来回到我身旁"".'[

♥♥♥蘋果日誌:2008 年 4 月 14 日  星期一  晴天



超吾開心'' 感動 分類: 未分類

里排,,竟吾開心ar

班里面發生咗好多野]]'

心情竟差lo,,,''

 

 

發表時間:2008-04-14 06:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
如果我不是现在的我。][]你会不会回来回到我身旁"".'[

like_love
暱稱: apple
性別: 女
最新文章
2010-01-09
自己一个
2010-01-05
2010-01-04
小白、
好友名單