好LA,我又打下BLOG先~
電話~電話,我好想你呵~ , 好收唔收,收我部電話,嬲死我LOR唔該. 你自己又唔去想下人地D想法,正係我錯我錯. 做人要C多方面,唔好正係C表面. 我..............................唔係自以為是, 希望你想入D LA~ 呀媽.
E+沒左電話用, 仲慘過沒DUCK打康樂棋= =", 希望佢快D比回我就好LU~TT(E+先打DUCK果幾個字,唉)