Lillian---我的小世界
我的一個小世界>.<
lillianying
暱稱: Lillian
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Yes!!School Tour!
好悶
我回來了!!!!!!!!!!
2006-10-29
晴天陰天下雨天.....
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
TommyLau's xanga
[[_KI]]Z XANGA
我手寫我心
最近訪客
最近沒有訪客
Mouse
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 1385
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


綠社萬歲!!! 分類: 未分類

今日雖然係黑色星期五~

*仲要係好黑果隻~

但係依然係咁開心~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日上堂都冇咩野係特別好笑

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

中文堂..........

~祕密~ *當然唔會打啦

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

放學........

綠社嘅大日子呀!!!

我地辛辛苦苦攪嘅Halloween Party終於開始!!!

雖然我有份做嘅野唔算多.....

*因為都冇人叫我喱個Green House Commitee 去開會

但係我都有幫手打野,Print野,Cut野等等等等啦

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

但係我覺得今次個Halloween Party真係有好有唔好

我知道到今時今日依一刻

都仲有人冇交通告嘅,例如:Tom(2s).......

咁嘅結果分明係唔好啦

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

大家話唔係commitee嘅唔好上台

咁我分明係Commitee啦

但係D唔係Commitee嘅人居然叫我落返去

*我心想:你唔係Commitee,又唔係Back-up Team 你有咩野資格去話我先

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

但係.....

我都依然咁Enjoy喱個Halloween Party.

有個好似野外定向嘅遊戲,真係好好玩

我地果組仲係第一名....

禮物係......汽水一支 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hope我地綠社下一次會好D啦!!!

 



2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


我嘅家 驚訝 分類: 未分類

今日OK啦!

冇話特別開心or唔開心!!!

今日P.E堂,

全世界都係到做Sit-up同Push-up

本人記錄:Sit-up:32  Push-up:16

*好屎呀!!!

英文堂個陣,去左112

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

Maths堂,毛啦啦俾個小測我地

L.S堂,好悶呀!!!

*好在個TEST change to next Monday姐,如果唔係......

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

午膳嘅時候,

食左J.K個砵仔糕!!!

*太好人啦!!!!>.<

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

中文堂,唉.......

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

放學,

Mel子叫Max叫到好似喵叫咁!!!

之後.....

 

 

冇野啦!!!

多謝!!!



2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天


傷心的一天 鬱悶 分類: 未分類

今朝早嘅宣佈好好呀!!!Yeah!!!

Biot堂成堂不斷毛毛毛毛毛.....(mole)

Sci堂差唔多全部人都zzZ

太悶啦!!!

Maths堂有個叫做黃凱徽嘅物體

左頭左世!!!攪到本小姐...

唉!衰野唔好提啦!

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

法文班學左太多好實用嘅野

但係.....

好肚餓>.<

都唔知點解個個都有零用錢

個個都去買野食

某D人呢....

買完D雞翼之後仲不停咁話好好味囉!!!

雞翼怪!!!你知我話你架啦,Phoebus!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日MSN又俾人話我傻(琴日個D)

*Tom同Vincent小心tomorrow俾人玩呀!唔好話我唔提你地!

*係喱個Xanga嘅野都係出得街嘅,唔出得街個D我係唔會打上尼架!!



2006 年 10 月 10 日  星期二   晴天


Oh!!!God really can help us!!! 分類: 未分類

今日係一個唔知點形容嘅日子

但係都幾開心架wow

今日星期二,唔洗問呀貴都知道要去Library當值啦

之後英文堂,做左Talend Show個Drama啦

唔知做得好唔好呢???

*Miss Lam個班真係錯過左我地場好好嘅Drama

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

午膳嘅時候

我終於知道我有新嘅任務啦

係Tomorrow要係早會到同小明去宣傳個普通話日

*我一定會俾心機架

CIT堂,我去左find小金D相相

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

放學,

我同丁丁同Miss. Li 去做Lawn TV 到拍野

唉!終於一take過

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

今日返到屋企MSN

好可惜有個叫做Oscar Lam嘅物體不停咁串本小姐

可惡!!!