今日係我正式做Librarian嘅大日子!!!
好鬼死開心存架姐!!!
*嘩!係校長手上拎架wow!想話唔開心都唔得啦!!!>.<
但係好可惜....
我同Christine之後要重拍果個普通話Drama ...
全因為丁丁個頭....
唉.....又要同部機鬥過啦!!!
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
我都唔知點解次次上親Mr. Leung堂
都一定會有人俾佢話架wow
係囉都唔邊D人經常性俾人話囉河!!!
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
唔知道係英文堂嘅時候
我算唔算開緊個人迷你音樂會呢???
如果下次真係有幾會開的話
我一定請我D小學同學,舊年1 Jupiter 同今年2 Saturn嘅同學仔架!!!
*地點:唔知
*時間:我地Daydreaming個陣 (最好嘅時間係上Math同Music 同CIT 嘅黃金時間)
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
希望到時候見到大家啦!!!
|