今日先知今日要出去飲茶@@
因為人地黎我地屋企拜年∼
我出唔出都冇乜所謂∼
哥就因為要做功課,唔多想出
比人問幾問就話出
大哥就話唔出
跟住哥突然話唔出
要做功課
跟住媽同佢嘈==
”你係咪想我唔交功課先?夜晚做你地又嘈!今日飲茶ge話我會預番d時間黎做功課架嗎!!我琴日咪唔出去玩囉!”
跟住阿媽發皮4走左出去...
無奈爆
跟住大哥話”唔好同佢咬,我地贏唔到,同佢講道理冇用的”
我同意==
跟本冇得講道理
跟住佢地2個無奈地去
去到老豆話媽話哥威脅佢
好好笑--
唔覺有威脅
跟住媽黎到老豆又話我地惡教
comeon!
邊個衰先呀==
啞忍算啦....
|