| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 7 日 星期四  |
| 年初1!新年快樂!!!! |
分類: 未分類 |
今日係大年初1∼
去拜年--
1點幾先去塔車@@
因為哥佢地成日遲訓,搞到勁遲先起身
唉唉唉==
最衰d天氣咁鬼凍@@
搞到我冇得著d正常少少ge3--
唉唉唉
去藍田∼∼
等梅姐姐期間周打比我
叫我幫佢ge儲直卡入錢
--是但啦....
跟住過左冇幾耐梅姐姐就黎lu∼∼∼
去到坐左1陣
倨靚仔拎左副魚蝦蟹出黎--
哥提意玩
賭埋錢--
輸左10蚊--
回唔番本
跟住玩鋤大dee
1亳子隻--
雙抄計雙倍
3抄計3倍
鋤大dee我多數輸--
所以唔玩!!!
哥狂贏∼
大哥狂抄==
跟住玩玩下玩so hand∼
玩左2鋪==
輸4蚊....
哥佢地to啤==
贏左好多5亳子@@
跟住就閃lu==
梅姐姐贏左好多==
幾十蚊@@
|
« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 1040 | »
|