| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 13 日 星期日  |
| 。。。 |
分類: 未分類 |
同笨喵喵講哂琴晚件事
佢要我多D關心佢
Y係要我做?
我細個何嘗冇做過丫?
我最記得就係送卡比佢
因為倘信封係白色就即刻鬧到我7彩
之後O個年我特別整左個橙色+藍色的大信封
但我發覺我送唔出的
因為我唔想無啦啦又比人鬧
佢好恐怖
我覺得我同佢關係唔好唔淨止係我問題
但係你成日要我對佢好D,又乜又成。。。
我唔鍾意囉
我想要GE係關心
唔係說教
我對說教冇興趣
我最需要GE唔係呢D
如果我鍾意比人說教+我受
我就唔係咁叛逆啦
休想改變這樣的的
我的確會拒絕你GE約會
你亦可拒絕我的
我沒說100%要人陪
我遲到係表示我對早起GE不滿
我說我唔知自己會唔會重色輕友。。。
我唔知
但係我唔識平衡
一係偏某個的
當我還未與他分手時
佢就有問我生日得唔得閒的
但我話約左你
所以唔知道。。。。
我有盡量做的
但我不會下承諾的
不喜歡這樣的我就不要做我吧
反正我被人拋棄慣
不差一個
我最不滿意你一點
你愛誤解我的意思
我好討厭這一點
不過你不失是一個好朋友
|
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 1040 | »
|