今晚。。。
佢癩左
睇黎佢真係有精神病@@
佢又鬧老豆
老豆平時已經唔多理的
今日一反病貓GE態度駁佢一句ONLY
佢即刻發癩=︿="
衝去房到大叫:"生活好苦悶呀!做人唔開心呀!好淒涼呀!冇人愛我呀!老豆你做咩咁早掉抵我呀?!"
原來諗住唔理佢,由佢發一陣癲的
但係佢反鎖左棟門。。。
仲要搵箱頂住佢。。。
OH SHIT!
有病的
跟住大搞"開門計劃"
最後撞到少少門隙ONLY。。。
老豆就決定動手拆門=︿="
麻Q煩
我全程沉默
過程中少不了有:"我想死呀"
跟住老豆就話"一齊死!反正D細路都大個哂!"
--"邊個養我地?
|