maths∼
test amaths ch7
7難到嘔血=.=
跟住講書
chi
作文...
oh...shit!!!!!唔記得作文呢回事T︿T
唔打啦...後續啦!!琴日交呀!!!!!!
今日唔落hall∼
做數--
chem∼∼
嘔血...
放學∼
莫名其妙咁幫左MAN SZE做道具∼
原來我地唔幫佢手。。。
係要咩都佢整哂架!!
我地由放學整整整。。。
整到五點幾先閃人=︿=
唉。。。算啦∼
助人為快樂之本∼∼
如果我地唔幫手。。。
真係咩都掟哂比佢架啦∼