第1堂...
中文=^=
無咩中文ge野印象深刻@@
今日...默四順...
唔記得自己留左書係課室==
oh god!!!!
唯有琴日走去抄,然後print出黎啦∼
數學∼
操數==
eng
講ge同listening ge long task∼
最憎long task--
次次都寫得唔好...
反而聽ge會做得好好@@
bio∼
聽書聽書∼