lily0713
暱稱: 林 小 莉*
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
iny
哭了許多*
5.31
baby i'm sorry....
MON COME BACK...
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 203
今日人氣: 17
累積人氣: 40392
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 25 日  星期三   晴天


何苦拖拖拉拉? 不屑 分類: 未分類

1直以為岩GA野..

原來1直都係錯嫁囉...

突然諗起...

好想打..XD"

可能真係..

連自己都俾自己呃左呢..

我宜家真係5知想點囉!

要贏GA..

自己都贏晒拉..

仲想點?

XD"

又5知自己想點..

每到1..2個月..

就又會咁問自己..

唉,,,

灰到爆!

好耐都未打過自己GA行程拉..

打下先..

今日本來大家約左去西9溜冰...

可惜...

1個俾我嘈得醒..

2個KEEP住訓死...

西利...

俾我嘈醒個個...

5好意思牙..

嘈醒完人自己又開始訓死了..

哈哈...

今日超5開心囉...

我老豆5交電話費!

搞到我俾人CUT左電話..

點解好似每1年呢10月到11月都..

都會發生GA..

上年有卡冇電話..

今年有電話冇卡..

OH...

係咪我黑系先?

好釆我男友幫我出住張儲值卡先姐..

5該晒你..你好體貼..

我宜家暫時電話係...64870453

有咩事可以打呢個電話搵我..

在換在打上黎..XDXD"

THEN訓到4點幾先識醒..

咁就積克正野番工..

正到5點30到..

正完LU..

就積克落去搵KAITUNG..

XDXD"

今日KAITUNG著得好似係北極住咁...

笑死我拉..

真心話5係好7姐...XD"

真的..

THEN5點45分拉...

就積克飛的番MENU..

哇.......

3分鐘就係大元飛到過太和..

司機李好西利哇..

今日又話有D大人物係到..

結果5見囉..

都5知係咪好人水左番工的-,=!

今日係我番MENU咁耐以黎..

哎得最多GA1日..

可惜...好難拉D客入黎食野囉...

人地通常睇完個餐牌就算囉..

冇人入黎食野個1刻真係覺得自己好失敗..

真係好想喊囉..

你地D經理都5明企門口有幾慘..

1係你地試下企牙..

我做樓面牙..

成日話我5識哎..

大佬冇人我點哎牙?

哈...

不過算拉..

我只係發洩下姐..\__/"

不過都有件開心野GA..

今日JASON話俾我收9點..

哈XD"開心!

全公司最好GA經理莫過於JASON了..>3<"

其實人地本身諗住5番嫁MA..

但公司又話5夠人喎..

SO咪番囉..

人地諗住陪KAITUNG嫁MA..

咁難得終於有假放了..

哈..XD"

放早左個半鐘..XD"

知足常樂MA..

呢個係做人GA忠指..XDXD"

可惜人都係貪心的..

唉...

如果5係點解D人咁好勝牙-333333333-!

哈哈..好好笑...

到左9點LU..

收工..

我..KAITUNG..牙YI..

就係MENU食野..

俾人話傻..

叫我5洗買咁多野..

叫我入去囉..

算了..

買GA野感覺上好似好D..

係入面囉好似好5知點咁..^^"

食完拉..

囡囡同許嘉過左黎搵我地3個..

THEN囡囡走了..

我地4個就過左去影貼紙相..

5識牙..

幾令..可惜小咁3個人..

牙珊..TRAMY..小瑩..

OH....

有機會..

我地5姊妹1齊影過..

我會盡我所能去就你地GA時間..XD"

影完了..

我地就去搵牙珊..牙雲..世昌..

其實係搵牙珊姐..

感覺生疏左好多好多..

我覺得我地變5番以前咁..-33333333333-!

這是我1直在想的事..

真係永遠都係咁?

過左冇耐..

小珊珊話要去洗手間..

KAITUNG同牙YI就陪佢去次所..

我就陪許嘉買煙仔..

THEN見到允妍..

佢話POPO咩都同晒佢講囉..

O晒..-0-..

THEN仲俾人串..

好釆我都5輸洩..

串佢眼覺高左..XD"

緊係拉..

我咩質素?!人地咩質素?!

其實只係鬥氣姐..

佢女朋友都冇咩野..

我只係太好勝姐...

是我太好勝..
愛得不留惰!

去完次所..買完煙..

我地就進攻N8了..

我覺得幾好玩囉..

可能我係咁同囡囡係咁玩..

哈哈..

如果我冇左佢1定悶死囉..

D人囉..姓KAI叫童個個呢..同埋姓許叫嘉個D5理人囉..

XDXDXDXDXDXD"講下笑...

THEN玩到2點幾到..

我地就係N8走了...

我地去M記買個野食..

THEN..童童回家了..

我就番屋企1陣..

THEN4點幾5點牙..

5記得幾點了..

我上左許嘉個FD到!

哇咁快又過左1日了..-33333333333333-!

--------------------------------------------------------------------------------

 

何苦在自命悽慘...

 

我五中2你成日同我艾交個陣..
又話邊到痛..個到痛..
有時我真係五知你真痛定假痛..
SO每1次你咁講..
你五覺我都五理你嫁咩?!
我五知你係駁我緊張李牙..
定係你真係五舒服..
我好驚你做埋D小朋友行為..

DO YOU KNOW?!
我五中2你過份緊張牙..
我屋企人已妤經夠緊張我嫁拉..
你仲要緊張過佢地..
我真係接受五到囉..
I'M SO SORRY!
我講多最後1次..
五好粒聲五出睇我電話..
1黎我覺得我會冇私隠..
2黎我覺得你好冇品..
3黎我覺得好似俾人監視咁囉...
我覺得拍拖係互相信任..
五係互相猜忌囉..
DO YOU KNOW THAT?!
有咩事..
五該等我地單獨咁講囉..
我五想我身邊GA人為我擔心..
為我煩..為我五開心..
仲有我GA朋友..
無論係邊個..
幾僧都好..
俾小小面我..
把口五好咁衰..對佢地好好小小..
記住我冇面時..
你都1樣冇面..
五該尊重下我..

帶我走..
到遙遠的以後!

 

太愛你明明未想放棄!
無能為力害怕輸不起..

 

拿著這毒蘋果..
你扮巫婆離埸前耍我!

 

This moment is perfect, please don't go away,
I NEED YOU now?

 

stay with me.......