因戀愛而疲勞...
好攰..
真係好攰`
其實拍拖為左咩?!
想有人錫?想冇咁悶?!定係1種習慣?!
自己都五係咁清楚..
咁朋友重要D?!
定男友呢?!
又五清楚...
心中有萬個問號哇`
唉......
發覺自己變左好多..
平時GA我會重視男友多D..
但宜家GA我..
中2朋友多過男友`
宜家GA我變得太誇張拉`
有時連自己都接受五到`
五知自己想點?!
我發覺左做人好攰牙..
但又冇理由死左去嫁MA..
點攰都要做埋落去XD"
打到9五塔8拉又..
哈XD"
五打了`
-----------------------------------------------------------------------------------
做人要從一而終..
可惜冇人做到`
|