今 日 五 好 GA 野..我 一 一 不 提*
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今 日 係 我 3 日 牙*好 開 心 哇!!!!!!!!!!!!!!
今 日 我 11 點 幾 就 起 左 身 啦/\/\*好 早 呢???
之 後 1 點 幾 有 我 2 位 好 朋 友 上 左 黎 同 我 講 3 日 快 樂 啦!!!
呢 兩 位 好 朋 友 要 李 地 估 下 啦*
不 過 李 地 一 定 估 五 到*
因 為 李 地 都 五 識!!卡2..
之 後 陪 佢 地 買 書 同 賣 書 啦!!!
真 係 衰 嫁*我 3 日 都 五 陪 我 玩*講 下 笑 喳..>V<""
就 係 我 食 食 下 野 GA 時 候*芷 瑩 同 媽 子 打 黎 同 我 講 3 日 快 樂 哇*
好 開 心 哇>3<""
竟 然 佢 地 記 得 我 3 日 哇*
之 後 我 地 3 條 友 就 過 火 車 頭 搵 POP[] 啦*
我 兩 位 好 朋 友 就 番 佢 地 GA 屋 企 哇*
多 謝 李 地 兩 個 黎 陪 我 牙*
之 後 我 同 POP[] 就 見 到 上 次 串 我 啦..牙 姍 同 埋 牙 杞 個 兩 個 人 喎*
係 到 扮 野..=V-""
之 後 冇 耐 牙 霍 同 樂 婷 黎 左 搵 我 地/\/\*
之 後 佢 地 又 話 走*
咁 我 同 POP[] 咪 諗 住 行 一 陣 街 街 啦*
佢 地 就 係 後 面 下 我 地 哇*
佢 地 真 係 傻 傻 地 嫁*
之 後 我 地 就 去 搵 牙 君*
見 左 牙 君 五 夠 2 分 鐘..我 地 就 走 啦!!!!!!!
我 地 就 送 POP[] 去 補 習*
咁 我 就 去 搵 一 個 神 秘 人 物 哇*
卡2..
之 後 DD 野 五 講 啦*五 打 啦....
佢 送 左 我 番 屋 企*
我 就 上 去 食 飯*食 完 就 走*
就 去 搵 POP[] 啦*
過 左 陣...牙 麗 同 牙 君 又 搵 我 地*
我 地 就 去 左 火 車 頭 啦..
坐 左 陣*
又 想 飲 酒 喎..嘻 嘻*
咁 我 地 就 去 買 啦*
之 後 牙 君 同 牙 麗 諗 住 呃 曾 曾 過 黎 啦*
就 話 我 醉 左*卡 2*
之 後 毛 毛 冇 耐 又 話 過 黎 喎*
FUCK...
我 地 就 啦 啦 林 咁 汁 好 DD 啤 酒*五 好 俾 毛 毛 見 到..
呢 個 GAME 玩 五 到 啦*
過 左 冇 耐 曾 曾 黎 埋*
OH SHIRT..
冇 野 啦*
咁 我 地 就 食 CAKE 啦*
牙 君 牙 麗 又 出 主 意 啦..又 話 玩 GAME..*
好 似 今 日 五 玩 死 我 五 得 咁 喎T^T"
冇 耐 老 公 仔 走 左*
牙 君 牙 麗 又 係 咁 話 我 喎*
之 後 我 地 就 係 到 傾 計 啦..
傾 到 11 點 到*
我 番 屋 企 啦*老 公 仔 就 過 黎 陪 我 番 屋 企 啦..
係 留 梯 口 坐 左 陣*傾 左 陣 計..哈2*
咁 我 就 番 屋 企 啦*
今 年 GA 3 日 就 係 咁 完 啦*
今 日 收 左 一 隻 大 史 以 黎 最 大 隻 GA HELLO KITTY 哇>3<"
TO:老 公 仔*
對 五 住 哇*今 日 冇 咩 陪 到 李*
成 日 正 係 理 我 DD FD ..五 知 李 有 冇 嬲 我 呢???
我 希 望 年 年 李 都 可 以 陪 我 過 3 日 啦>3<"
|3Y:老 婆 仔*
|