lily0713
暱稱: 林 小 莉*
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
iny
哭了許多*
5.31
baby i'm sorry....
MON COME BACK...
文章分類
全部 (238)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 238
留言總數: 203
今日人氣: 7
累積人氣: 40549
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天


芷 瑩 3 日 快 樂 牙!!! 分類: 未分類

今 日 一 訓 醒 就 打 左 俾 老 公 仔*哈2..

之 後 我 就 啦 啦 林 咁 正 頭 個 DD 啦*

點 知......又 落 大 雨 喎..牙 君 又 冇 傘 喎..咁 我 又 要 接 佢 啦*

我 驚 遲 到 牙..所 以 我 同 牙 君 都 好 快 手 快 腳 咁 行 番 學 校 啦..

好 釆!!!冇 遲 到 姐''

番 到 學 校 就 派 卷 啦*哇......好 驚 驚 牙*

第 一 堂 就 係 我 最 愛 GA 科 學*好 開 心 牙..第 一 堂 就 有 科 學..哈2..

我 有 105 分*係 咪 好 叻 叻 呢???.

牙 SIR 都 話 我 有 進 步 牙*好 好 好.........開 心 牙*哇 卡 卡...個 陣 開 心 到 我 仆 街*

第 2 堂 地 理*

我 又 合 格*呵 呵..我 呢 科 合 格 喎*問 李 地 死 未..哇 哈 哈*

之 後 就 小 息 啦>V<""""

我 同 牙 君 就 落 左 去 買 野飲*俾 我 見 到 一 個 我 完 全 五 想 見 到 GA 人*

咁 我 就 啦 啦 林 上 番 去 啦*

之 後 上 音 樂 堂*幾 悶 下 嫁...係 到 睇 野..

下 節 到 施 SIR 堂*

好 玩 牙* 俾 我 地 自 由 傾 計 個 DD..呵 呵*

之 後 又 小 息 啦*

見 到 黎 根*根 根 我 愛 李*

唉..........................................

黎 根 爸 番 左 黎*五 去 得 佢 屋 企 牙..又 小 左 個 好 去 處 啦*

之 後 上 多 堂 啦..放 學 LU.,''

我 地 排 球 姐 GA 人 要 去 搵 黃 太*咁 牙 君 就 番 左 屋 企 先*

我 搵 完 黃 太 啦*

就 積 克 番 屋 企 啦..細 孖 同 大 孖 同 我 講 老 公 仔 係 出 面 接 我 喎*

我 咪 啦 啦 林 望 下 囉*

都 五 知 係 咪 接 我..我 咪 驚 瑜...咪 五 行 過 去 囉..

行 到 去 屋 企 留 下 就 打 俾 老 公 仔 啦*

我 咪 問 佢 係 咪 接 我 啦*

佢 話 係 喎* 個 陣 都 好 開 心 嫁..哈 哈*

之 後 啦 啦 林 番 左 屋 企 換 3..老 公 仔 話 換 完 3 打 俾 佢 喎*

咁 我 咪 到 左 屋 企 留 下 我 先 打 俾 佢 囉..

佢 問 我 去 邊..我 咪 話 去 牙 君 屋 企 囉*

之 後 佢 話 到 左 打 俾 我..

老 公 仔 就 去 左 見 工 啦*

我 係 牙 君 屋 企 個 陣 老 公 打 黎 問 我 到 左 未..

我 咪 話 到 左 屋 企 留 下 囉*我 話 上 到 去 先 打 俾 佢 囉!!!

到 左 牙 君 屋 企 啦!!

我 就 積 克 打 俾 佢..哈2..

同 緊 佢 傾 計 GA 土 中..隻 DOG 係 咁 正 喎..>/\<"""

宜 家 開 始 有 DD 驚 佢 牙*

之 後 過 左 冇 耐 我 地 就 出 去 啦..

我 地 就 去 外 展 正 我 個 CAKE CAKE 啦..

我 地 正 左 兩 個..>/\<""""""

兩 個 都 好 五 成 功..

一 個 俾 左 我 地 DD FD 子 食*

第 2 個 俾 左 老 公 仔 食*

有 相 相 嫁..睇 下*

第 1 個 冇 影 到 牙*

正 係 影 左 第 2 個 喳*

之 後 樂 仔 又 黎 左*

咁 我 地 3 個 就 一 齊 走 啦*

我 地 就 搵 個 地 方 食 左 個 CAKE 啦*就 去 左 火 車 頭.,

樂 仔 話 踢 波 喎*

又 話 腳 痛 都 五 知 真 定 假 嫁*

之 後 我 就 同 老 公 仔 食 左 件 CAKE 先*

佢 就 話 好 好 食*

但 係 五 知 個 真 話 係 咪 呢???=V-"""""

之 後 老 公 仔 送 我 番 屋 企*

我 就 番 左 屋 企 啦*

PLAY 左 陣 電 腦..洗 完 白 白*

打 埋 日 記*

就 係 一 日 啦*

 

TO:老 公 仔*

        五 知 李 今 日 開 五 開 心 呢???

講 真 牙..個 CAKE 好 冇 食 嫁???

             五 好 呃 我 喎..

一 定 要 講 真 話..

哈2..我 今 日 好 開 心 牙..

  希 望 日 日 都 可 以 咁 開 心 啦*

   今 日 第 5 日 啦*