今 日 冇 見 老 公 仔 2日 啦*
掛 住 李 牙..
佢 話 可 能 聽 日 番 牙>V<"
好 開 心 哇*佢 聽 日 番 黎 啦*
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今 日 都 冇 咩 發 生 哇..
MAMA 地 悶 啦..
公 喜 一 個 *得 償 所 遠..有 左 一 部 野..哈2..
冇 咩 打 啦*>V<""
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TO:老 公 仔*
李 聽 日 番 黎 啦*
好 開 心 哇>3<"
我 好 掛 李 哇*
一 天 比 一 天 更 想 念 李>3<"MISS 爆 李 哇!!!
|