日記好掛住你..
我同FIRE 分手了..
冇諗過呢個係事實..
本來以為冇咩野..
好快會冇事..
因為佢講分手個陣連喊都冇喊..
就覺得都五係好愛佢姐..
到左第3日..
我真係好掛住佢..
無論行去邊..去邊玩..飲酒..唱K..行街..
做咩都好拉..
個心梗係有佢..
好辛苦牙..
我成日問有幾愛?有幾愛?
但其實真係好愛..
你到底有甚麼好?
逼得我念掛!
如果你五愛我就五好在搵我..
我會好快好番..
你知五知我好辛苦..
你1次又1次俾希望我..
我1次1次咁信你..
但係最後呢?
問你你話五知..
好煩牙你...
你知五知你好黑人僧..
五愛就算..
我都五係冇人要..
呢個世界五係得你1個要我LILY嫁..
哼...
各位好友..
我冇事..
你地可以放心..
我只不過太愛佢..太愛飲酒..太愛賭錢..
哈哈..
--------------------------------------------------------------------------------------------
I NEVER HAD A DREAM COME TURE!
|