琴 晚 同 老 公 嘈 等 好 勁,,
第 1 次-_________________-!
唉*
點 解 會 咁?
THEN 番 去 屋 企,,
同 個 仆 街 傾 電 話`
我 竟 哭 了`
傻!
1 直 等 李 回 來.......................................
等 到 了..
可 惜 李 冇 咩 點 理 我,,
到 左 我 地 傾 番 點 解 嘈?
大 家 都 五 知-__________________________-"
哈XD"
我 地 要 開 開 心 心 咁 過 OK?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BB`
I HURT YOU,,
BUT I VERY LOVE YOU!
|