今 日 同 老 公 1 個 月..
公 喜!
開 心 屎,,
今 日 1 起 身,,
同 POPO 去 打 排`
開 心XD"
但 發 覺 到 D 野..
OH MY GOD!
THEN 好 乖 咁 番 屋 企 食 飯 飯>\/<"
哈XD"
同 屋 企 人 傾 計!
叫 李 上 黎 食 又 五 食..
衰 人!
食 完 番 工,,
同 老 公 嘈 得 好 勁-_____________________-!
傻 左!
過 左 陣 冇 事 了`
放 工!
搵 人,,
THEN 番 左 屋 企 1 陣`
過 1 陣 搵 LG`
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I'M HAPPY JUST TO BE WITH YOU`
|