今日是暑假的最後一日~
明日又可以見返我的好朋友一齊玩~
晚上,和阿媽去香港仔碼頭吃叉燒河,好味~這件是我今日開心的事~
今日彭sir打比我話:「明日7:20返學校做風記~」 我好唔想做~
大家覺得我應不應再做下去~請大家有咩意見就add我la~這件是我今日好煩的事~