|
|
2009 年 7 月 15 日 星期三  |
嗚嗚;柯度7彩>.<  |
分類: 未分類 |
- -點解我會肚痛伽?辛苦死我喇.
琴晚4點玩下電腦,肚痛痛度我冇力.
甘我米去廁所咯;柯完,睇下自己,塊面嚇死我.
仲以為今日一日冇事-_-
點知宜家有黎喇.柯度我7彩,辛苦啊啊啊.
你覺得你糸人,就留cM喇.
|
| 發表時間:2009-07-15 09:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thxxxxx:) Posted at 2009-07-16 11:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx:) Posted at 2009-07-16 11:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|