|
|
2009 年 4 月 16 日 星期四  |
心情煩躁;怎麼辦?  |
分類: 未分類 |
前日and琴日;我都玩得很瘋癲.
哈;瘋瘋癲癲就是我嘛.YEAH!!
天阿,今天上的是什麼課?數數語物語(早上),英化歷(下午).
上午D課是我最煩的課,兩節課數學課冇D精神,還有本草民最討厭的是數學課.凸
語文第三節,就落課條撲街見度我訓教,就叫我起身答問題,我理都捂理距.她眞的很煩.
哇,上午好才有節物理課咯.捂糸死十次都捂夠阿.40分鐘又40分鐘甘過完了.
爽阿.12:10準時放學.就甘我地三個就飛奔去 喜苑 食飯啦.哈哈!!
點知?我食完飯.想去WC添.甘米去咯.
出去門口,差D撞度一個人 - -
國王就是我和說的那個男的.嚇死了你的親耐的草民阿.
中午就甘過了.下午D課ok爽啦.
點知班主任上化學課.居然要我地去跳繩同跑步 >3<
跳繩我無問題的,哈哈!!
- -講起跑步,我連續幾個星期無跑咯.
跑個兩圈;我就好似死甘葛樣啦.shit.
唉,之後度5點.我捂知點解心情爆炸甘煩起身.
咩都捂順心;啊啊啊~~~
煩躁0,0;你可以遠離我嗎?我唔想甘快老啊.嗚嗚!!
|
| 發表時間:2009-04-16 09:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|