今日o番學了,唔洗好像o星期日咁!!!!!真係o好happy,唔洗咁o悶!!!!
見番點o同學,大家有傾o有講!!!!番學的時候o都幾好!!!雖然幾多o功課,但係可以同o同學一起玩
有時o番學都幾happy!!!!得番o自己一果真係幾悶!!!so大家,我們可以番學o係一種幸福!
希望大家o好珍惜.