- dO noT faLL iN L♥vE
- 各 位 靚 仔 靚 女 黎到留個 c m 比 小 妹 拉
仲有兩日我就番黎拉.!!!
到時mE就有番電電..!!!
細佬門可以搵mE去玩玩了';]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
掛念從前,掛念朋友門."
掛念學校的笑聲.;]
掛念..一齊演出的笑戲_/;]
掛念...掛念...很多很多...
最掛念的.就是.....大家的微笑....