第1日返學~~
7點半就起左身...勁唔想起身囉
仲係勁眼瞓,,整野,,執野...8點出門口
蟻欄咁ge速度行出去上水中心搵趙舒婷
之後一齊去搭車返學
上車個時老公就搵我luu~
之後一路同老公sms...>_<
老公講左D野...睇到我有D想喊
返到去,,就上兩粒鐘PE
哩都GE PE堂唔錯,,可以拎住個電話上堂
有得同老公SMS...嘻嘻~
11點半上完,,之後換衫就同D FD出去食野
食{椰林閣}...食完同個FD返左屋企換鞋
上到去...係度同佢隻狗玩...勁得意~
1點3走人,,返學校
1點半開始上堂,,上美甲...上到5點半
中途休息左勁多次~~
5點4就放左LUU~ 落去搵埋趙舒婷
一齊去搭車返上水
到左上水,,搵老公...之後就過大中我肥昕
俾相佢~~ 等左佢勁耐
所以我地行左去買野食...又食芝士腸
之後去買野飲,,再去M記搵佢地~
搞到8點半...同老公走人...各自返屋企
9點3返到屋企,,食飯
=0=''...一返到屋企耳仔就開始被轟炸
不過被嬲個個唔係我...
但係老母D獅吼工真係好X勁~
食完飯就勁快開左電腦...
諗住整埋D野啦...點知都係整唔到
最後都係靠老公~~
嘻嘻,,老公永遠都係最好GE
有咩事搵老公一定搞得掂GE...^^
真係愛死你哇老公!!!
~~我一定唔會搵第2個,,因為我最愛老公哇!!! ~~
=============================================================
哈哈...趙舒婷...你冇嫁啦!!!
{不要防曬}...小心俾我曬傷丫~~ 
|