2010 年 8 月 26 日  星期四   晴天


C.N.Blue ;P 滿足 分類: 未分類

琴日...

VC歷奇- -

好攰囉(d遊戲..挑戰人體極限- -)

之後

******06:00pm******

番到大埔=](行番屋企)

******07:30*****

老公call我...

問去唔去睇C.N.Blue :p

更係去喇...(佢地演唱會咁貴- -伊家唔洗錢又咁近xD)

我冇錢架-v-

佢地真係勁令囝囉....咩事;P

有人問我同老公邊個來...

我地好齊心咁話:C.N.Blue!!(好激動xP)

有人唔識C.N.Blue- -(老公睥佢- -'')

呀和有戴介指@o@

好正啊~

圖:

正信朋友呀!!!xDxD

C.N.Blue...(憑我高超的攝影技巧影的...kakakakkk ;P)

爆多人囉- -''C.N.Blue簽的poster!!!(唔係我的T^T)

*****圓*****

P.s SHINee快d來香港喇>w<(JongHyun)

P.ss就番學...囧

P.sss要VC歷奇的人...Fighting!!!

P.ssss識左新fd=]

 

 






訪客留言 (返回 ling1211 的日誌)


SGF 於 2010-08-30 01:44 PM 發表:
COMMENT
鄭和好型呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cathy3702 於 2010-08-27 08:55 PM 發表:
Back ground music-_-
I'm a loner=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



man204108 於 2010-08-27 06:03 PM 發表:
Cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jacky2121998 於 2010-08-27 11:56 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jacky2121998 於 2010-08-27 11:54 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jacky2121998 於 2010-08-27 11:54 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tyy_tiffany 於 2010-08-27 12:33 AM 發表:
CM;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zoehoiwing 於 2010-08-26 11:14 PM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ghost1998 於 2010-08-26 11:08 PM 發表:
RE`:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ghost1998 於 2010-08-26 11:08 PM 發表:
RE`:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ling1211
暱稱: ahling`:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
hahahahahhaa;P
:]
2011-02-20
2011-01-08
2010-12-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客