2010 年 12 月 28 日  星期二   寒冷


2010-12-28 分類: 未分類
24/12
睇戲=D
睇婚前試愛:)
毛百萬好似幾好睇:P
hahahhaaahaaa..

25/12
冇同ssssssuki..manchan佢地睇戲(冇錢-v-)
sorry囉..洗唔洗係咁講有幾正呀\./
人地好慘架..冇錢/.\
之後去我屋企打邊盧:)
你地玩will我要睇狗-v-

26/12
番教會(唉- -)
之後去左信和:P
正!
P.s msn上唔到-v-頂!(搵我sms/fb啦)
 
I am B2UTY and SHINee World
kakkakakakakaka.....;D
 





訪客留言 (返回 ling1211 的日誌)


ghost1998 於 2011-01-03 06:09 PM 發表:
: )
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sAn7I8 於 2010-12-30 04:12 AM 發表:
manchan係咁講話我吾去走寶\^/!
呵,will堅係好正xddd
同suki&manchan玩得好hi xp
如果可以過埋夜就好-x-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siusuet1021 於 2010-12-28 06:15 PM 發表:
咩料,,,
我係hey!say!jumpxdxd
hahahahahhahahahaha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



suki427 於 2010-12-28 06:06 PM 發表:
ahling:*
你首歌xd!!!!!
SHINee World and B2UTY!!!yeahxd
你個will好好玩A_A下次又去過
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



q8812131415 於 2010-12-28 03:57 PM 發表:
補祝`聖誕快樂先:)
婚前試愛好睇嗎??
睇左幾錢??
回cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mano8o2 於 2010-12-28 01:44 PM 發表:
wawab 睇住隻狗is okay~_~
 
c0mmEnt(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mano8o2 於 2010-12-28 01:44 PM 發表:
你係因為冇錢先唔去咩-_-v?
唔係你根本唔想去咩a_a
唔通...怪錯左你o口o
算\口/ 你同文淑珊都食左我個野食-v-
賤格;(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



man204108 於 2010-12-28 12:16 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kasiuwai 於 2010-12-28 11:01 AM 發表:
c0mm3nT
開心啦你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Baby_mimi 於 2010-12-28 10:19 AM 發表:
COMMENT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ling1211
暱稱: ahling`:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
hahahahahhaa;P
:]
2011-02-20
2011-01-08
2010-12-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客