*∼玲∼*
呢個網上日記係我既私人日記泥架~~不過睇既人我會講聲多謝既^^

希望你地會比下留言咁啦^^"
ling222bear
暱稱: 傻Ling Ling
性別: 女
國家: 香港
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日unhappy
興到飛起......XD
勁勁勁勁勁爆唔想返學...
我真係好耐未試過好似...
感動同埋開心...........
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天


我真係好耐未試過好似今日咁樣玩得開心.....同埋識多左兩個Fd 開心 分類: 未分類

今日我~我男友~同埋佢兩個FD就去左M.K 我同我男友就泥遲左啦.....因為我遲到既關係.....咁我地就到左M.K地鐵站~又唔見佢兩個FD wo.....= =" 等左一陣,佢兩個FD就泥左喇......一個叫呀偉,另一個叫呀龍(唔方便係度爆佢地全名).....跟住我地就去左朗豪坊.....行下一陣就行第二度.....勁悶.....佢地有佢地傾....我地有我地傾......佢地又唔同我地傾計wo..... -_-'

跟住我地就行第二度la....行行下....我男友個兩個FD就無la la唔見左人影.....我男友就打比佢地啦.....佢地原來係機鋪....我個時已經興興地架喇.....點知,佢地整嬲我wo....咁我咪發左佢地兩個一陣脾氣囉.....跟住我就嬲左我男友....佢嬲緊佢個時...佢係咁同我say sorry.....我都冇聽...我個時嬲緊佢...佢係我嬲緊既時候係咁同我say sorry....我好心痛囉個時.....好想喊....但係又喊唔出.....好辛苦囉個時...

所以我忍.....忍到忍無可忍既時候.....我就同佢講:「我而家先知原來我地係咁拍拖囉 ! 乜你冇feel架咩 ? 」我好嬲咁同佢講.....佢話:「對唔住呀....唔好嬲我啦....我真係鍾意你架嘛....原諒我啦....」跟住,佢諗住拖返我既時候....我甩開左佢隻手....跟住佢又拖返我....我都嬲左一陣就冇嬲lu.......

見到佢兩個FD......我地就行商場啦~咁我地一路行.....就一路笑(其實我地都唔知笑咩).....跟住唔知邊個就話:「嘩~你地比人點左笑穴呀 ? 成日都笑既....都唔知你地笑咩!」我地就係咁笑......

跟住我地就去左玩啦.....我見到個男仔....係咁搏晒命去玩.....廿蚊之後又廿蚊....好勁下囉佢....

跟住我又想玩.....玩玩下好似上左癮咁.....跟住係咁入錢.....我男友無la la去左唱錢wo....原來佢唱錢比我玩.....好似玩左成四~五十蚊......嗚.....>~<

總之,我覺得我今日好開心啦~~






訪客留言 (返回 ling222bear 的日誌)


mimistephy 於 2006-08-09 08:05 PM 發表:
hi~~
你就好la~~
你條仔咁錫你........
我條仔........唉..........
對我不聞不理.........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小如 於 2006-08-09 03:02 PM 發表:
你就好啦~!~!~有個咁愛你同咁踼你既BOY"Z ..FD

好線霧啊!!

你到唔好成日咁小嬲器啦~!~!~!味你有一日一定會好傷心既

好後悔架會~~~~!!!!1

你地係味去!左旺角度玩啊!!!1

ICQ"272-958-726
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



demoncat 於 2006-08-08 11:27 AM 發表:
蚊蚊我黎留言啦XD
呵∼
玩得咁開心∼玩咩呀?XD
係機鋪玩四五十蚊好閒咋…你上左引一日百幾都得XD
         (BY小凱)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^^ 好多謝你留言比我
Posted at 2006-08-08 11:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



~hei~ 於 2006-08-07 11:58 PM 發表:
妳玩得開心.......咁咪好囉......咁我都會好開心架!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但係我覺得好似做左你既倒米壽星囉......>~<
Posted at 2006-08-08 11:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]