*love_玲*2

2005 年 12 月 14 日  星期三   晴天


今日好攰呀=.= 分類: 未分類

今日我上堂訓左幾堂,我已經好攰喇,又要做功課,唉.....仲之今日我好好攰喇....






訪客留言 (返回 ling2ling 的日誌)


阿婷 於 2005-12-15 04:29 PM 發表:
你真係夠膽呀,你仲要係上果個老餅果堂訓,你真係死,^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



碎骨 於 2005-12-14 11:14 PM 發表:
休息下喇你.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]