|
|
2009 年 11 月 11 日 星期三 
| 2009-11-11 |
分類: 未分類 |
今日
因為mat冇80分
午息要係班房做數
物理
只有28分
30分都冇...好唔開心
danso
唉...
唔知點做先唔令人
覺得我{發夢}
好唔想離開.但又要為學業努力....
對唔住
從沒想過要跟你分手
口總是不對心
|
| 發表時間:2009-11-11 10:09 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 357 | »
|