|
|
2009 年 11 月 10 日 星期二 
| 2009-11-10 |
分類: 未分類 |
今日
繼續派卷
化學
3字頭...
不過都要繼續努力
之後既課就越來越差....
環境
得22分...睇錯曬d題目
數學
最唔滿意
上堂明明識
但UT 既結果連70分都冇...只怪冇溫書
中文
派出離成績都估到
唔係太好...
|
| 發表時間:2009-11-10 09:41 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 357 | »
|