|
|
2009 年 1 月 13 日 星期二 
| 1/12...補 |
分類: 未分類 |
今日
考佛學
同中史
兩課我都...係唔掂
所以尋晚
用左好多時間
溫書
睏得2個鐘...好眼睏
佛學...ok
不過唔夠時間
差一題> <
中史
算容易
個miss 羅
又話好難...
放左學
番左屋企...食飯
之後去左搵
ar fi .ar海
夜晚
冇咩溫書
係到msn+講電話
4點先開始溫書...
|
| 發表時間:2009-01-13 06:11 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | ... | 357 | »
|