MusicPlaylist

cursorshelp 3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> ★`My Blog ;D

##topic##

##date##
##content##
##function_link##

« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 22 | »

- 檸檬的心情日記}``
ling4919538
暱稱: `♥ 檸檬
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2011 - 2 - 27
2011 - 1 - 28
2011-01-23
2011 - 1 - 2
15-11-2010
文章分類
全部 (108)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 108
留言總數: 264
今日人氣: 0
累積人氣: 3340
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


19 - 9 - 09 分類: 未分類

        唔知點解最近啲直覺準到仆x-,-

 琴日返學搭車個陣先諗緊我會唔會俾人捉呢??

                         點知真系無啦啦俾人捉指甲'  o左囉

          我以後都系唔好諗咁多野喇'  如果唔系又有啲唔好ga事發生就唔好喇=]

     好想飲酒牙'  想喊又喊唔出'  help mE >口<

                                      YA'  聽日同珊去SHOPPING'  好期待牙=]     



2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


17 - 9 - 09 分類: 未分類

  好耐冇打qooza喇=]

         唔知點解我ga心情冇乜特別'  只系今日俾人打到個頭'  有啲嬲'  我咁聰明都唔知會唔會俾佢打到變弱智兒童-,-

                     我記得系我生日個日(3月4號)我第一次同佢真真正正咁講野'  第一次sd  sms俾我.

        雖然個陣仲未知佢系邊個'  但當我諗返起哩啲咁小ga事'  我都會從心入面笑出黎.

你系第一個俾到安全感我ga人'  雖然你成日(之前=[)整估我'  但我都好開心(唔系因為我變態)'  because你肯留意一個

                 人緣差'  樣又差'  身材又差ga人.       我知道你成日都覺得我好煩

     但我唔知點解就系鐘意你

                                就算知道你唔會鐘意我'  我都呃自己:其實只要努力啲'  一定會有奇蹟嫁!!!!

            就算同佢一齊冇結果'  會令自己受傷'  我都無所謂'  因為我就系鐘意佢.

    曾經相信奇蹟會發生'  曾經相信你會變返以前一樣咁留意我'  曾經相信夢境會成真

                         但原來這一切都是場夢......

 我知道就算幾鐘意你都好'  就算幾唔想知道個啲咩[ 放下會是更好的]等等ga道理都好

                                             我都要把最愛ga你忘記

                     要變成堅強ga檸檬'  

                                                                         最後我只想講句[xx'  我喜歡上你了]



2009 年 8 月 29 日  星期六   晴天


2009-08-29 分類: 未分類

 ya 仲有幾日就返學喇'  好緊張牙!!!

                 聽日同珊染返個頭'   接著就影學生相

     今年一定要影得靚啲.       上次影得超樣衰一啲都唔似我[雖然我系樣衰姐]0rz

          如果可以ga希望可以影到似林志玲咁靚'  呵xd

                            希望可以快啲見到大家喇!

                              



2009 年 8 月 20 日  星期四   晴天


2009-08-20 分類: 未分類

琴日去左mk陪牙彤買袋'  跟住去搵珊

   食野'  食完就周圍行

         9:00就返屋企lu

      好想快啲返學牙



2009 年 7 月 12 日  星期日   晴天


12 - 07 - 09 分類: 未分類

終於升F.3'   但我竟然比以前更自閉

更唔鐘意同人講真心話

因為我知除左兩個人之外'  冇人會知我諗乜0r 想點

可能哩年所有野都系我錯'  就算我解釋都冇人聽得入耳

哈哈...哩啲咪叫做樣衰l0r

彤: 我好鄭重同你講聲對唔住'  我唔應該呃你

希望你會有更多好友'   最好唔好似我喇.

介手只是掩釋心中的不滿