好耐冇打qooza喇=]
唔知點解我ga心情冇乜特別' 只系今日俾人打到個頭' 有啲嬲' 我咁聰明都唔知會唔會俾佢打到變弱智兒童-,-
我記得系我生日個日(3月4號)我第一次同佢真真正正咁講野' 第一次sd sms俾我.
雖然個陣仲未知佢系邊個' 但當我諗返起哩啲咁小ga事' 我都會從心入面笑出黎.
你系第一個俾到安全感我ga人' 雖然你成日(之前=[)整估我' 但我都好開心(唔系因為我變態)' because你肯留意一個
人緣差' 樣又差' 身材又差ga人. 我知道你成日都覺得我好煩
但我唔知點解就系鐘意你
就算知道你唔會鐘意我' 我都呃自己:其實只要努力啲' 一定會有奇蹟嫁!!!!
就算同佢一齊冇結果' 會令自己受傷' 我都無所謂' 因為我就系鐘意佢.
曾經相信奇蹟會發生' 曾經相信你會變返以前一樣咁留意我' 曾經相信夢境會成真
但原來這一切都是場夢......
我知道就算幾鐘意你都好' 就算幾唔想知道個啲咩[ 放下會是更好的]等等ga道理都好
我都要把最愛ga你忘記
要變成堅強ga檸檬'
最後我只想講句[xx' 我喜歡上你了] |