今日超無奈'
晨早流流一上車' 發現得我一個搭車' 珊姐唔知死左去邊
我以為我搭錯車tim' 好采之後見到mayling先放心-,-
跟住上堂...小息...上堂...等左好耐先放lunch
食完成個星期最豐富個餐之後' 上去陪我GA珊珊打排球
我隔離個兩個系咁俾波打' 其實我系郁動其間都食左波餅
幸好' 我俾波打慣左' 冇乜所謂
但只系覺得啲人好幼稚' 唔鐘意人就系咁用波打人
人地又冇得罪你 =,=
我知你地都想打mE' 但打得個一球 仲要一啲都唔痛
下次望准啲' 打落我塊臉到... \_/
甩高 : 我都冇嬲你' 我扮咋' 我演技系咪好好呢?! ^3^
我只系唔鐘意自己咋
請各位留 cM' 唔好只睇唔留cM牙!!!!!
|