##topic##
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
今日教左隻新舞...唔系咁鐘意
但又期待下堂
超唔想讀a班囉
超多d默書同小測
勁想打死d老師
聽日放學冇乜野做
唔知有冇人約我呢??
好想去唱k牙
今日留系屋企做家務...[haha超乖女牙]
有人約我出街只系我唔想出
系出都要睇同邊個啦
聽日唔想返學牙!!
我勁想買con牙...but冇$$
唉~
好悶牙呢幾日
好想去海洋公園牙-3-''
最近覺得D FD唔系咁鐘意我咁
彤:
你系咪唔鐘意我啦...
你對我好冷淡牙- 3-''
------------------------------------------------------------------------------------
仲有牙!!!
請某D人唔好再睇返之前GA我啦
我已經唔系成日喊嫁啦
你地仲要講返之前
最憎就系呢D人
------------------------------------------------------
我要快D返工賺$$牙
因為我有好多野想買牙!!
今日出左去溜冰,勁搞笑 哈哈.......
我终於唔洗煩啦 因為我有男仔同我跳拉丁 haha
我知個男仔唔系幾想入拉丁 , 但最後都入左 所以我要系到多謝
我開始覺得自己好衰啦 , 點解我咁自私 當我見到你同其實女仔玩ga時候
我個心就會好唔舒服 , 我真系唔知自己想點牙
但我開始覺得你唔會再好似以前咁對我ga啦
算啦 , 可能咁樣會好d呢
好耐冇打QOOZA啦
最近都冇乜特別野發生
只系星期五同綺虹嘈過下啦 唔多想睬佢
可能因為d人系咁講佢點衰同埋嘈過下啦''
最近好多功課 開始唔想入a班啦
我最近系咁問人乜野先系愛牙∼ 有冇人話我知牙??
我最近又開始唔開心啦'' 有冇人講d爛gag俾我聽牙
〔〔我好似好白痴咁〕〕>33<''